niedziela, 24 lutego 2013

I jeszcze taki drobiazg na dziś

Już trzeci post dzisiaj ;) oby tak dalej :D
Przy okazji poszukiwań złotej sukienki trafiłam jeszcze na jeden mój uszytek.
Nic takiego, nic trudnego, ale tak czy siak chciałabym udokumentować w końcu wszystko, co udało mi się uszyć kiedykolwiek ...  więc dziś jest dzień tej bluzki


Wykrój wiadomo ... z Burdy ;)
Właściwie tylko takich używałam, poza tym, Burdowe uszytki są odpowiednio oznaczone, więc może w końcu przestanę to pisać w każdej notce ;)
Tym bardziej, że tradycyjnie, nie pamiętam z której.
W Burdzie ten wykrój prezentowany był w dwóch wersjach - bluzka i sukienka. Obie wersje z krótkim rękawkiem. Do mojej bluzki musiałam go więc przedłużyć.
Ta koronka leżała u mnie długo. Nie wiedziałam co z niej uszyć i właściwie ta bluzka też jakoś nie przypadła mi do gustu, założyłam ją może 2 razy (oczywiście z koszulką pod spodem ;) ).
Ale bardzo podoba mi się krój bluzki, zwłaszcza dekolt. Warto więc o nim pamiętać na przyszłość :)

Jeszcze ostatnie zbliżenie ...


Na dzisiaj to będzie już chyba ostatnia notka ...
Ale na pewno nie ostatnia w ogóle!

1 komentarz:

  1. Witam a jaki to model i jaki numer Burdy? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń