niedziela, 1 września 2013

Akcja "wykrój na miarę"


Witam!

W nawiązaniu do konwersacji w komentarzach do poprzedniego posta postanowiłam rozpocząć akcję "wykrój na miarę"

Na czym to będzie polegać? Ano na tym, że będę robić wykroje na miarę. I będę to robić za darmo.
Dlaczego? Dlatego, że chciałabym poćwiczyć konstrukcję na różnych sylwetkach, bo to żadna frajda konstruować ciągle na siebie.

Zasady akcji są takie, że ustalam je ja i mogą zmieniać się na bieżąco, jednak już mogę napisać kilka z nich:

1. Raz na jakiś czas (w zależności od mojego czasu i stopnia natężenia lenia) będę ogłaszać kolejną edycję.
2. Obowiązuje zasada "kto pierwszy ten lepszy", jednak zastrzegam sobie prawo do pominięcia chętnej (zwłaszcza w przypadku, gdy tej osobie już skonstruowałam wykrój na ten sam rodzaj ubioru).
3. Wykrój udostępnię w formacie pdf, (instrukcję jak wydrukować wkrótce zamieszczę)
4. W zamian za wykrój chcę otrzymać zdjęcie uszytej rzeczy (może być bez głowy ;) ) z pozwoleniem na umieszczenie go na moim blogu.
5. Zastrzegam sobie prawo do udostępniania, powielania itp robionego wykroju, czyli jeśli będę robić coś na podstawie Waszych projektów automatycznie dajecie mi prawo do używania ich wg mojego widzimisię.
6. Zastrzegam sobie prawo do błędów i pomyłek ;) (w końcu się uczę) więc zalecam próbne szycie z wykorzystaniem byle jakiego materiału (pewnie każdy znajdzie w domu starą pościel czy jakiś mało ciekawy materiał do zużycia).

Na razie to chyba tyle :) w razie czego będę modyfikować tego posta.

Obecnie pracuję nad instrukcją jak zdjąć wymiary, jak tylko skończę zabiorę się za pierwsze zamówienia :)
Ponieważ do akcji zgłosiły się już Zapomniana Pracownia i Iwona Dorhmann to one będą pierwsze :)

Mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie, że moje wykroje się Wam spodobają i że akcja trochę potrwa :)

Co Wy na to?

7 komentarzy:

  1. Super fajnie już się cieszę ;) Mam nadzieję, że starczy Ci zapału (w końcu to dużo pracy) i że wykroje będą fajnie leżeć :) Ale będzie zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi wystarczyć! w końcu jak się powiedziało "A" ... :)
      Jeszcze trochę cierpliwości poproszę, chciałabym nasmarować ładnie poradnik o zdejmowaniu miary, coby wszystko było gotowe i wtedy zabrać się za to, co najfajniejsze :)

      Usuń
  2. ja chce, ja chce, ja chce moge sie juz zapisac, stanac w kolejke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????O Boze mam szanse na wlasny, moj jedyny idealny wykroj!!!!!Kocham Cie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, no dobrze, do 3 razy sztuka :) jesteś 3 a reszta musi poczekać na kolejną edycję :) zanim dla Was 3 zrobię wykroje trochę to potrwa ..

      Usuń
  3. czyli jestem trzecia tak?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i dla Ciebie w takim razie może też sukienka? Spodni na razie nie tykam, a zanim komuś zrobię wolę potestować na sobie (wbrew pozorom nie są łatwe) .. a że nigdy nie lubiłam szyć spodni to może trochę potrwać hehe :)

      Usuń