środa, 20 marca 2013

Nakupiłam gadżetów ...

Dzisiaj się pochwalę tylko zakupami ..
W końcu się zdecydowałam, kliknęłam i mam :)
Całe stado nowych stopek :)


Być może nie wszystkie wykorzystam, ale jak szaleć to szaleć :)
Zakupiłam łącznie 12 stopek, z czego 7 było w komplecie, w pudełeczku (które mi się przyda do przechowywania wszystkich stopek) a 5 luzem.


A oto cała lista:
W pudełeczku są:
Stopka do lamówki zaprasowanej (przyda się)
Stopka do lamówki niezaprasowanej (przyda się)
Stopka do zamków krytych metalowa (jak najbardziej)
Stopka do zamków krytych plastikowa (w sumie nie wiem po co, skoro jest metalowa)
Stopka do marszczenia (muszę ogarnąć o co w niej chodzi ;) )
Stopka do dzianin (jak wyżej)
I zwykła stopka (jakbym swoją podstawową zgubiła ;) )

Dodatkowo kliknęłam:
Stopkę do podszywania (od niej się wszystko zaczęło ;) )
Stopkę do ściegu krytego (właściwie nie jest niezbędna, ale już sobie wyobrażam jak łatwo będzie mi równo podszywać brzegi)
Stopkę do ściegu owerlokowego (podobno super się dzięki niej obrębia brzegi zygzakiem)
Stopkę teflonową (może coś kiedyś ze skóry uszyję)
I stopkę do ściegu satynowego (cokolwiek to znaczy, ale podobno cienkie materiały jak satyna się pod nią nie rolują)

Miałam jeszcze chrapkę na stopkę z rolkami (podobno przydatna przy szyciu grubych rzeczy) ale akurat u tego sprzedawcy nie było. Ale może i dobrze, w końcu i tak będę miała kupę zabawy.

A do tego, jakby mi było mało radości ... weszłam dziś do Biedronki a tam leży i uśmiecha się do nie zestaw:


Za całe 11,99 mam 32 metalowe szpulki + całkiem zgrabne pudełko :) nici pewnie są byle jakie chińskiej jakości, chociaż nigdy nic nie wiadomo i może nawet z nich będę korzystać :)
Więc jeśli któraś ma braki w szpulkach to marsz do Biedronki (żeby nie było, za reklamę mi nie płacą, ale szczerze mówiąc cena mile mnie zszokowała, zwykle takie zestawy widywałam w okolicach minimum 30 zł.)


No to teraz czas na zabawę :D
Na pewno zdam relację :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz