sobota, 16 marca 2013

Idzie mi powoli, ale krok po kroku ...


Oprócz tego, że uczę się teorii konstrukcji odzieży zgłębiam również tajniki komputerowego wspomagania projektowania ;) czyli oswajam program, który pomoże mi zastąpić tradycyjną metodę kreślenia na papierze dużo wygodniejszym klikaniem.
Jak już pisałam, do moich celów wybrałam program Solid Edge Draft. Jest to darmowa wersja programu, która umożliwia kreślenie w 2D, co całkowicie mi do moich celów wystarcza.
W związku z tym obecnie mniej czasu spędzam przy maszynie (takie usprawiedliwienie braku nowych uszytków ;) )

W jednej z poprzednich notek pokazałam efekt końcowy, czyli gotowy wykrój na spódnicę podstawową.
Efekt końcowy, czyli pozbawiony wszelkich linii pomocniczych.
Jako ciekawostkę chciałam pokazać jak wygląda siatka podstawowa na górną część ciała, która posłuży mi do wymodelowania szablonu.


Jak widać, trochę tych linii jest, co niewtajemniczonych może na pierwszy rzut oka przerazić ;) dodatkowo dodałam sobie siatkę 5x5cm, która pomoże mi posklejać równo części wykroju po wydrukowaniu na kartkach formatu A4.
Docelowo jednak większość z tych linii usunę i będzie lepiej widać co z czym i do czego ;)

Postaram się niedługo (w ramach wolnego czasu oczywiście) wymodelować coś na podstawie tej siatki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz